Home > Agenda > Opening schoolplein

Opening schoolplein

9 december 2016

Het schoolplein zal na de aanplantdag bijna klaar zijn. De pipowagen nadert inmiddels ook zijn voltooiing. Op donderdag 8 december zal de wagen op het plein worden geplaatst. Op vrijdagmorgen willen we daarom een officieel tintje geven aan de ingebruikname van het plein. Waarschijnlijk komt er ook iemand van het Rabofonds. Zij hebben een mooi bedrag geschonken om de renovatie van het plein te realiseren. We willen het geheel vernieuwde speelterrein openen door de pipowagen te openen. Iedereen kan dan ook het interieur bewonderen. Dat doen we om vrijdagmorgen 9 december om ongeveer 11.30 uur. Er zal een patatwagen aanwezig zijn. Voor alle aanwezigen en leerlingen wordt er patat gebakken. Een oud-leerling van school, Jacco van Leerdam, heeft zo’n wagen en zal voor ons aan het bakken gaan.

In het voortraject hebben meerdere leerlingen voorstellen voor het ontwerp van het plein. We hebben toen beloofd dat de beste ideeën worden beloond met een prijs. Degenen die in de prijzen vallen mogen de patatbakker helpen in zijn frietkraam.

De leerlingen van de onderbouw mogen als eerste een patatje ophalen. Daarna kunnen zij naar huis. De leerlingen van de bovenbouw komen daarna aan de beurt. Zij mogen allemaal op school blijven eten.

Het wordt vast een gezellige morgen. Ouders zijn van harte welkom hierbij aanwezig te zijn.