Home > Sparen voor de school

Sparen voor de school

14 oktober 2016

Bij de COOP in Barneveld is er een schoolpleinactie. Bij het afrekenen krijgt u munten bij bepaalde actieproducten. Deze producten zijn voorzien van een Doekoe-kaartje (De actie heet Doekoe) die u aan een goed doel kunt doneren. Een van deze doelen is de Ruitenbeekschool. Deze actie voor onze school loopt alleen in Barneveld.

Nu zal niet iedereen inkopen doen bij de COOP in Barneveld. Dat maakt echter niet uit. De munten die u krijgt in andere COOP filialen zijn ook geldig. Als u deze munten inlevert op school, bezorgen wij die bij de COOP in Barneveld. Zodoende kunnen onze inkomsten daar behoorlijk stijgen. De kinderen kunnen de munten wel inleveren bij hun eigen leerkracht. We danken u voor de medewerking.

De opbrengst wordt besteed aan gratis sport- en spelmaterialen voor het buitenspelen.