Home > Ledenvergadering

Ledenvergadering

30 oktober 2020

Afgelopen dinsdagavond is er een leden-vergadering gehouden. De vergadering werd geleid door de heer D. van Beek. De voorzitter, de heer Aarsen moest helaas verstek laten gaan in verband met een periode van quarantaine. Tijdens deze ledenvergadering is er een nieuw bestuurslid gekozen. Op tweetal stonden de heren M. van den Berg en A.M. Kamerman. De heer Kamerman kreeg de meeste stemmen en is daarmee benoemd tot nieuw bestuurslid.

De interim-voorzitter heeft ook woorden van afscheid gesproken voor de scheidend voorzitter, de heer Aarsen. Via een telefoonverbinding kon hij de toespraak horen en sprak hij daarna woorden van dank uit voor de goede samenwerking en het in hem gestelde vertrouwen.

Ook via deze weg willen wij hem hartelijk danken voor de jarenlange inzet voor de vereniging en de school. Ruim elf jaren heeft hij zich ingezet voor de school. Vanaf 2009 als penningmeester en vanaf 2017 als voorzitter van het schoolbestuur. We wensen hem en zijn gezin Gods rijke zegen toe.

We zijn blij dat de ontstane vacature weer ingevuld kon worden.

Vanwege het vertrek van de voorzitter moest er in het bestuur een nieuwe voorzitter komen. De heer D. van Beek is gekozen tot nieuwe voorzitter. Hij wil deze functie op zich nemen. Daar zijn we blij mee. We wensen hem van harte Gods zegen toe en wijsheid in alles.