Home > Agenda > Meester&juffendag

Meester&juffendag

29 mei 2019

Op woensdag 29 mei houden we de meesters&juffendag. Deze dag beginnen we met een ontbijt met de leerlingen. De moeders van de contactcommissie nemen de organisatie daarvan voor hun rekening. We houden op deze morgen ook de spelletjesmorgen die we normaal op Koningsdag doen. De leerlingen van de groepen 3 tot en met 6 ontvangen daar ook een sportdiploma voor. De leerlingen van de groepen 7 en 8 worden ingezet om leerlingen uit de lagere groepen te begeleiden.

De leerkrachten krijgen ook altijd een cadeautje op deze dag. Dat vinden we heel leuk! De moeders van de contactcommissie regelen dit ook. Vandaag krijgen de oudste leerlingen een envelopje mee. Uw bijdrage aan het cadeau van de leerkrachten kunt u daarin doen en weer meegeven naar school. De envelop mag worden ingeleverd bij de groepsleerkracht. Daarna gaan de enveloppen naar de contactcommissie. Zij kunnen dan cadeautjes gaan kopen. Om ze daarvoor voldoende tijd te geven is het handig dat de enveloppen uiterlijk volgende week woensdag weer worden ingeleverd. We danken u alvast voor de medewerking.

De laatste jaren is het ook gewoonte om op Koningsdag met versierde fietsen op school te komen. Het is nu geen Koningsdag, maar fietsen versieren kan evengoed wel. Iedereen kan nu zelf verzinnen wat je ervan maakt. Het hoeft nu niet met Koningsdag te maken te hebben. Wie versiert zijn fiets of skelter het origineelst? We verdelen weer drie prijzen. Wie weet win je deze keer wel.

Terug naar het activiteitenoverzicht