Home > Agenda > Ledenvergadering

Ledenvergadering

24 januari 2019

In verband met de nieuw te bouwen school zal er op donderdag 24 januari een leden- vergadering worden belegd. Tijdens deze vergadering zal de architect ook aanwezig zijn om de gemaakte plannen toe te lichten. De bouwcommissie zal het een en ander vertellen over hoe het proces tot nu toe verlopen is en hoe de planning eruit ziet. Bent u geen lid en wilt u toch aanwezig zijn? U kunt zich natuurlijk ook aanmelden als lid van de schoolvereniging.

In maart willen we een algemene informatieavond houden voor ouders en buurtbewoners. Dat zal een inloopavond zijn waar u het ontwerp kunt bekijken en vragen kunt stellen aan de leden van de bouwcommissie. De agenda van de ledenvergadering ontvangt u als bijlage bij deze nieuwsbrief.

Agenda ledenvergadering

Terug naar het activiteitenoverzicht