Home > Jubilea

Jubilea

6 september 2018

We hebben heel wat jubilea te vieren. Maar liefst drie collega’s hebben in de afgelopen tijd een mijlpaal bereikt. Juf Hazeleger en juf Heijkamp waren allebei 25 jaar werkzaam in het onderwijs. Ze zijn hun loopbaan niet op de Ruitenbeek school begonnen, maar hebben op meer scholen gewerkt. Al hun dienstjaren bij elkaar opgeteld komen ze nu aan de 25 jaren. Een heugelijk feit waar we natuurlijk aandacht aan zullen besteden. Dat zullen we doen op woensdag 26 september a.s. U wordt hierover verder geïnformeerd door een commissie van teamleden die de organisatie op zich hebben genomen.

De derde collega die jubileert is juf Verwoerd. Zij heeft ook een 25-jarig jubileum te vieren. Maar daar is iets speciaals mee. Zij is namelijk 25 jaar verbonden aan de Ruitenbeekschool. Daarvoor werkte juf Verwoerd in Veenendaal, dus haar onderwijsloopbaan is al een paar jaar langer dan 25 jaar. Aan dit jubileum besteden we aandacht op vrijdag 14 september. Als het goed is hebt u daar al informatie over ontvangen. We hopen dat er voldoende reacties zijn naar het organiserend comité om alles op die dag te kunnen laten verlopen als gepland. Ik schrijf, zoals u kunt lezen, in bedekte termen zodat de jubilarissen nog geen weet hebben wat hen te wachten staat. We feliciteren hen in ieder geval alvast van harte langs deze weg en hopen dat ze op hun feestdag een fijne dag hebben en er van kunnen genieten.