Home > Jubileum juf Verwoerd

Jubileum juf Verwoerd

20 september 2018

Wat een feestelijke dag was dat vorige week vrijdag. We hebben er allemaal van genoten, maar juf Verwoerd in het bijzonder. Langs deze week ook een woord van dank voor de collega’s die het georganiseerd hebben. Dat was echt geweldig. Ook de moeders die de workshops hebben verzorgd, hartelijk dank. Fijn dat u wilde helpen. Mede door uw bijdrage verliep alles gesmeerd. We kunnen terugzien op een mooie dag.

Bedankje Juf Verwoerd

Beste leerlingen, ouders en collega's,

Een woord van dank is wel op zijn plaats na afgelopen vrijdag. Het 25-jarig Ruitenbeekjubileum is voor mij een onvergetelijke dag vol verrassingen geworden. In het besef dat 25 jaar werken op de Ruitenbeekschool geen eigen prestatie maar gratie is. Ik wil u en jullie hartelijk danken voor alles. De workshops met de kinderen, de springkussens buiten, de mooie cadeaus, het persoonlijke recepten boek, de workshop bonbons maken en het etentje met de collega's. Het heeft me goed gedaan om te merken wat voor inzet er was van ouders en collega's. De blijde kindergezichten deden de rest. Het was een "smaakvolle" dag. Heel veel dank daarvoor!

Met een hartelijke groet,

juf N. Verwoerd