Home > Klassendienst

Klassendienst

11 oktober 2019

Afgelopen dinsdag hebben we op de personeelsvergadering gesproken over de nadelen van klassendienst na schooltijd. Sommige kinderen moeten de vaatwasser inruimen. Dat kan ook tussen de middag gebeuren. Dat hoeft het probleem niet te zijn.

De klassendienst 's middags na schooltijd kan niet worden verzet. Als oplossing dragen we aan dat degene die klassendienst heeft, om 15.15 uur broertjes en of zusjes ophaalt. Zij kunnen dan in de klas blijven bij degene die klassendienst heeft. Als u uw kind(eren) ophaalt, kunt u dus gerust om 15.30 uur komen. Dan zal de klassendienst over het algemeen wel klaar zijn met de taken in de klas. De andere kinderen hoeven dan niet alleen op het plein te lopen. Op deze manier is het wachtprobleem hopelijk gereduceerd.