Home > Modeshow groep 6

Modeshow groep 6

20 februari 2020

Vanmiddag heeft groep 6 een prachtige modeshow gegeven aan leerlingen, ouders en grootouders.

Ze hebben het prachtig gedaan en ook een hele mooie show gegeven. Onder leiding van Lynn enJoshua kwamen de meisjes met hun zelfgemaakte jurken uit de kleedkamer de gymzaal in om hun creatie te vertonen. Dat was echt geweldig.

De complimenten voor alle leerlingen, juf Kooij, de ouders voor dit geweldige resultaat.

Ook de jongens waren ingeschakeld om gastheer te zijn. Ze zorgden voor koffie, thee en wat lekkers.

Thomas en Thijs waren keurig gekleed in een colbertje en begeleiden de modellen om niet van de tafel te vallen. Dat deden ze ook zeer professioneel. Kortom, het was geweldig! Nogmaals complimenten voor iedereen die heeft meegewerkt.

> Bekijk de foto's van de modeshow