Home > Sponsorloop

Sponsorloop

29 april 2021

De sponsorloop was een groot succes. De leerlingen van de groepen 3 tot en met 8 hebben goed hun best gedaan om veel rondjes te maken. De leerlingen van groep 2 waren jaloers dat zij niet mee mochten doen. Wie weet een volgende keer.

Er liep deze keer ook een juf mee met de sponsorloop. Hopelijk had ook zij de nodige sponsors achter zich staan.

Hartelijk dank voor jullie inspanningen. Het was meteen ook weer een gezellig moment voor de hele school met ouders. Het was bijna weer een ouderwetse koningsdag.

Het geld wat opgehaald is mag op school worden ingeleverd of overgemaakt op het rekeningnummer van school: NL 07 RABO 033 75 00 371 o.v.v. Sponsorloop.

We zijn heel benieuwd wat de opbrengst is. Het is vast een mooie bijdrage aan een nieuw schoolplein.