Home > Verhuizing

Verhuizing

13 juli 2021

Wat een feest was dat afgelopen vrijdagavond en zaterdag. Met man en macht werd er gewerkt om de hele school te verhuizen en wat een enorme inzet werd er getoond. We zijn er stil van. Heel hartelijk dank voor de grote betrokkenheid en de manier waarop alles is verlopen.

Het is een hele prestatie geweest en voor de middag was de oude school al helemaal leeg. ’s Middags is er nog veel werk verzet in Barneveld. Alles wat moest worden opgehangen is gedaan en alles stond op de goede plek. We zijn heel dankbaar voor deze samenwerking. Nogmaals hartelijk dank.

Ook dank aan de moeders van de contactcommissie. Zij hebben ook veel werkverzet op deze dagen door de catering op voortreffelijke wijze te verzorgen.

> Bekijk de foto's van de verhuizing