Home > Agenda > Rapporten

Rapporten

7 februari 2020

De rapporten met daarin de resultaten van de afgelopen periode worden vrijdag 7 februari aan de kinderen meegegeven. Dit geldt voor de leerlingen van de groepen 2 tot en met 8. Op maandag 10 en dinsdag 11 februari plannen we de spreekavonden. De spreekavonden zijn bedoeld voor de ouders van de groepen 1-7.

Via deze link komt u bij het aanmeldingsformulier. Daarin vindt u meer informatie over de spreekavonden.

Voor de leerlingen van groep 8 is er een aparte spreekavond gepland op maandag 17 februari. Met de ouders van deze leerlingen wordt de schoolkeuze voor het voortgezet onderwijs besproken. Voor deze gesprekken plannen we vijftien minuten per gesprek. Meester Capellen zal hiervoor een rooster verstrekken.

We nodigen u uit om zo spoedig mogelijk aan te melden voor de spreekavonden.