Home > Agenda > Creamorgen onderbouw

Creamorgen onderbouw

16 juni 2021

We gaan dit schooljaar nog een creamorgen voor groep 1 tot en met 4 en een creamiddag voor groep 5 tot en met 8 organiseren. Voor beide groepen zijn hele leuke werkjes bedacht. Er zijn nog wat spullen nodig om die werkjes te maken. Hebt u toevallig nog kettingen over zoals op onderstaande plaatjes dan kunnen we die goed gebruiken. U mag uw oude sieraden daarom wel inleveren op school :-) .

De creamorgen voor de onderbouw is op woensdag 16 juni en de creamiddag voor de bovenbouw is op vrijdag 18 juni.

We kunnen op woensdagmorgen de hulp van 3 ouders gebruiken en op vrijdagmiddag zoeken we nog vijf begeleiders. U wordt ingezet om de leerlingen te helpen met het maken van de opdrachten. Een handige vader voor de bovenbouw kan ook geen kwaad. U kunt opgeven juf Van ’t Hof: mvanthof@ruitenbeekschool.nl)

De commissie van voorbereiding is ook nog op zoek naar houten kistjes om bijenhotels van te maken en terracotta potjes met een diameter van ongeveer 10 cm. Ook daar wordt een leuk werkstuk van gemaakt. U kunt de spullen inleveren bij juf Heijkamp, juf Van ’t Hof of juf Van Roekel.