Home > Agenda > Open avond nieuwbouw

Open avond nieuwbouw

19 mei 2022

Donderdag 28 april stond een bezichtiging van de nieuwe school gepland. Dat kan echter niet doorgaan omdat nog niet alle wanden geplaatst zijn en er nog teveel losse materialen in het gebouw liggen. Deze bezichtiging is verzet naar donderdag 19 mei. Van 19.00 uur tot 20.00 uur is er de mogelijkheid om even in de nieuwe school te kijken.

De kinderen mogen ook mee, mits u als gezin bij elkaar blijft. Het terrein is een bouwplaats en daar mogen kinderen niet vrij rondlopen. Graag dus met uw eigen gezin door de school lopen volgens de aangegeven route, dan blijft het overzichtelijk en lopen er niet overal kinderen rond te rennen. Als ingang gebruiken we de toegangsdeur aan de kant van de bouwkeet. U loopt dan door de school en kunt het gebouw aan de andere kant weer verlaten (via de hoofdingang aan de kant van de familie Van den Berg).

Aangezien er veel mensen gebruik zullen maken van de gelegenheid, kan het wel eens druk worden. Het parkeerterrein is grotendeels bezet met bouwmaterialen, daar kan niet geparkeerd worden. Een mooi fietstochtje is daarom aan te bevelen. Dat voorkomt verkeersproblemen. U bent van harte welkom en we hopen dat u al een goede indruk krijgt van het nieuwe gebouw.