Home > Agenda > Meesters- & Juffendag

Meesters- & Juffendag

5 oktober 2022

Op woendag 5 oktober is het Meesters & Juffendag. Het is ook nog eens de dag van de leraar. Dat komt goed uit.

De moeders van de contactcommissie verzamelen verlanglijstjes van de leerkrachten en willen cadeaus gaan kopen. Het is wel handig als ze dan wat financiƫle middelen hebben. Daarom geven we alle oudste kinderen een envelopje mee. Daar kunt u uw gift in doen. De gevulde envelop mogen de kinderen inleveren bij de eigen leerkracht. De leerkrachten zorgen ervoor dat het bij de contactcommissie terecht komt.

De groepen 1-3 gaan een huifkartocht maken. De groepen 4-8 gaan midgetgolfen. Daarnaast gaan alle groepen ook de gymzaal intensief gebruiken. We zetten een apenkooiparcours uit. De groepen mogen na elkaar gebruik maken van deze attractie.

Het kan zijn dat het programma iets uitloop. Uiterlijk 12.30 uur is iedereen wel weer terug op school.