Home > Agenda > Kersfeestviering

Kersfeestviering

22 december 2022

De Kerstfeestviering staat gepland voor donderdag 22 december. We zijn erg blij dat dit weer door kan gaan. De afgelopen twee jaar is dat allemaal in het water gevallen door Corona. Voor meerdere ouders is dit dus een nieuwe belevenis. U bent van harte uitgenodigd om op deze avond aanwezig te zijn. De avond begint om 19.00 uur. U mag uw kinderen in de klas brengen en daarna een plaatsje zoeken in de zaal. De avond begint met het zingend binnenkomen van de kinderen. Daarna zal de opening plaatsvinden. Het programma is verder te volgen via de beamer. De samenzang zal ook worden geprojecteerd op het scherm. De groepen komen allemaal aan de beurt om iets ten gehore te brengen en juf Bulsink zal het Bijbelverhaal vertellen. Na afloop van het Kerstprogramma gaan alle kinderen weer naar de klas en nemen dan ook hun stoel mee. Ze zijn dat gewend met de weekopeningen, dus dat zal wel goed verlopen. De kinderen krijgen in de klas wat lekkers te eten en te drinken. Ook voor u als ouders is er wat lekkers en koffie of thee. Er zijn twee uitgiftepunten: bij de balie van de keuken en bij het leerplein van groep 3-5.

Er zijn vast wel vaders die een handje willen helpen met het opruimen van de stoelen, dan is dat ook meteen weer weg.

De kinderen blijven in de klas tot ze door u opgehaald worden. Daarna mag iedereen meteen naar huis. We hopen op een goede en gezegende avond met elkaar. Morgenmiddag zijn de kinderen vrij. Hopelijk zijn ze dan ’s avonds fit genoeg om op te blijven. De leerlingen van de onderbouw zijn vrijdagmorgen ook vrij. De leerlingen van de bovenbouw hebben alleen ’s morgens school.

Voor belangstellenden die de Kerstfeestviering niet kunnen bijwonen, hebben we een oplossing bedacht. Het is mogelijk de Kerstfeestviering mee te beleven via een online verbinding. Via de onderstaande link krijgt u verbinding.

Livestream Kerstviering