Home > Agenda > Finale Schoolvoetbaltoernoooi

Finale Schoolvoetbaltoernoooi

12 mei 2023

Het schoolvoetbaltoernooi vindt dit jaar plaats van 8 mei t/m 12 mei 2023. De eerste vier dagen zullen er poulewedstrijden worden gespeeld. De vijfde speeldag (vrijdag 12 mei) zal de finaleavond zijn. Iedere avond beginnen de eerste wedstrijden omstreeks 17.30 uur. De laatste wedstrijden zal iedere avond rond de klok van 20:00 uur zijn afgelopen. Hieronder is aangegeven welke teams er kunnen worden aangemeld.

• Jongens achttallen half veld Jongensgroep 7 + 8
  • Meisjes achttallen half veld Meisjesgroep 7 + 8
  • Jongens zestallen kwart veld Jongensgroep 5 + 6
  • Meisjes zestallen kwart veld Meisjesgroep 5 + 6
  • Gemengde zestallen kwart veld Jongens en meisjesgroep 3 + 4

Leerlingen kunnen zich aanmelden via hun eigen leerkracht of bij juf Moree. Zij verzorgt de aanmelding. Teams kunnen alleen worden ingeschreven als er voor ieder team ook een ouder is die als begeleider wil optreden. Het is wel fijn als ouders zich daar voor aanmelden. Ook dat kunt u doen bij juf Moree (aamoree@ruitenbeekschool.nl) .