Home > Agenda > Meesters- & Juffendag

Meesters- & Juffendag

20 september 2023

Op woensdag 20 september houden we de jaarlijkse Meester & Juffendag. Het belooft een feestelijke morgen te worden. Met de kinderen wordt gewerkt aan een muziekprogramma. Om de feestvreugde te verhogen heeft iedere groep zijn eigen kleur. Zelfs de traktaties zijn afgestemd op de groepskleuren.

De kleuren zijn als volgt:
Groep 1 en 2 Rood
Groep 3 en 4 Groen
Groep 5 Oranje
Groep 6 Geel
Groep 7 Groen
Groep 8 Paars

We proberen zoveel mogelijk deze kleuren naar voren te laten komen. Ook leuk als dat in de kleren van de kinderen terugkomt. Het wordt zo een heel kleurig feest. We sluiten de morgen af met een gezamenlijk concert. Dit vindt plaats om 12.00 uur. Bij deze bent u van harte uitgenodigd om bij de eindpresentatie aanwezig te zijn. Op deze morgen wordt er voor eten en drinken gezorgd voor de kinderen. Ze hoeven daarom niets mee te nemen naar school. Het wordt vast een hele gezellige ochtend.