Home > Agenda > Schaaktoernooi

Schaaktoernooi

19 oktober 2023

Net zoals in 2022 organiseert schaakvereniging De Cirkel weer het kampioenschap schaken voor leerlingen van de basisscholen in Ede. Iedere leerling doet individueel mee; vanuit de school hoeft dus geen team samengesteld en ingeschreven te worden. Het kampioenschap zal plaatsvinden in het denksportcentrum van De Cirkel, t.w. De Open Hof, Hoflaan in Ede. Datum: donderdag 19 oktober 2023 (herfstvakantie), aanvang 13.30 uur. Aan de deelname van dit kampioenschap zijn zowel voor de school als de leerlingen geen kosten verbonden. We hopen dat zoveel mogelijk leerlingen zich opgeven. Het is een individueel kampioenschap, maar op basis van de behaalde resultaten gaan we ook kijken welke scholen voor het Nederlands kampioenschap kunnen worden ingeschreven.