Home > Agenda > Projectavond

Projectavond

25 april 2024

Op 25 april ronden we de projectweken af met een open avond. Iedereen is welkom om te komen kijken wat we er van gemaakt hebben.

Omdat het thema winkels is, organiseren we in de gymzaal van school een kleding- en speelgoedbeurs. U kunt als ouders voor slechts € 5,00 een vak in de gymzaal huren en daar kleding verkopen. Een dergelijke tweedehandskledingbeurs doet het vaak goed. Alle ouders zijn altijd druk met het kopen en soms ook verkopen van kleding. Dit is een gelegenheid bij uitstek om daar vorm aan te geven. Doet u dus mee met uw eigen 'winkeltje'? Er mag ook speelgoed verkocht worden. Ook daarvoor kunt u een plekje huren. U mag het van tevoren even melden bij meester Van Dijk. Maar als u op het laatste moment toch wilt meedoen, is dat ook mogelijk. De avond begint om 19.00 uur en zal tot ongeveer 21.00 uur duren.

Om de open avond goed voor te bereiden, hebben alle kinderen op donderdagmiddag 25 april vrij. De open avond is van 19.00 uur – 21.00 uur. Iedereen is welkom, broers, zussen, opa's, oma's, hartelijk welkom.

In groep 8 is er een food bazaar. Daar valt van allerlei lekkers te halen. Eet dus niet teveel van tevoren. Er is in groep 8 een kassa waar u consumptiebonnen kunt kopen. Dat maakt het betalen wat makkelijker. Voor kleine prijsjes zijn er de lekkerste dingen te koop. Van koeken voor bij de koffie tot broodjes hamburger. U kunt bij de kassa ook pinnen. U koopt een muntenkaart voor slechts € 5,00. Daar staan tien munten op van € 0,50. Daar valt heel wat lekkers voor te kopen. Bij de kiosken in groep 8 wordt één of meer munten doorgestreept als u iets koopt. De kaart kunt u bij u houden tot het helemaal vol is. Kom mee genieten van alle heerlijke producten.