Home > Pauzes aangepast

Pauzes aangepast

1 april 2021

Met ingang van volgende week mogen de leerlingen weer gebruik maken van het voetbalveld. We hanteren weer het gebruikelijke rooster. In de morgenpauze spelen de leerlingen van de groepen 5 en 6 op het voetbalveld. Tussen de middag de groepen 7 en 8.

Omdat we nu meer speelruimte hebben, trekken we de pauzes weer gelijk. Voor alle leerlingen geldt nog wel dat de leerlingen ’s morgens voor schooltijd tussen 8.30 uur en 8.40 uur op school worden verwacht en meteen naar binnen mogen.

De ochtend- en middagpauze zijn als vanouds weer van 10.30 uur tot 10.45 uur en van 12.00 uur tot 13.00 uur. De moeders die ingeroosterd zijn voor de pleinwachten kunnen weer op de oude tijden komen(van 12.15 uur – 12.45 uur).