Home > Afscheid leerkrachten

Afscheid leerkrachten

26 juni 2020

Aan het einde van dit schooljaar nemenwe afscheid van twee collega's. U zult zichafvragen wie er gaan vertrekken? Dat zijnjuf Baan en juf Bouwheer.

Juf Baan heeft een andere baan gevonden die haar zo aantrekkelijk leek, dat ze ons gaat verlaten. Haar hart ligt in het bijzonder bij kinderen met een multiculturele achtergrond. Zij heeft nu een school gevonden waar dat het geval is. We danken haar hartelijk voor de inzet voor de school in de afgelopen vijf jaren en wensen haar Gods zegen toe voor haar verdere levensweg en ook op haar nieuwe school.

Daarnaast stopt juf Bouwheer ook met het geven van gym. Zij heeft eigenlijk twee banen. Ze werkt namelijk ook bij het bekende installatiebedrijf Bouwheer. Ze heeft er nu toch voor gekozen om zich helemaal te storten op het installatiewerk. Ook juf Bouwheer danken we hartelijk voor de inzet voor de school. We wensen ook haar Gods zegen toe in de al bestaande werkkring.