Home > School Maatschappelijk Werk.

School Maatschappelijk Werk.

19 maart 2021

Dit is een bericht van het School Maatschappelijk Werk. Andries Kuiper, de SMW-er, was inmiddels wel een bekend gezicht in school geworden. Hij is echter door gezondheids-problemen niet in staat om zijn werk te doen. Voor hem is er een vervanger. Hieronder stelt zij zich voor.

Mijn naam is Laura Romp, 28 jaar en woonachtig in Ede. Ik ben een bevlogen jeugd-en gezinsprofessional en help graag kinderen en jongeren om hun talenten te ontdekken en zelfvertrouwen te vergroten.

Sinds begin februari vervang ik Andries Kuiper tijdens zijn ziekte als schoolmaatschappelijk werker vanuit het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) in Ede. Ik werk al langere tijd voor het CJG waar ik, voorheen als jeugdmaatschappelijk werker, gezinnen ondersteun bij hun vragen rondom opvoeden en opgroeien.

Nu verbind ik mij met veel plezier aan de school van uw zoon/dochter en denk ik graag met u mee. Samen met Anja van der Garde, jeugdverpleegkundige 4-12, vorm ik vanuit het CJG het basisschoolteam.
U kunt bij ons terecht via de leerkracht, intern begeleider of u kunt zelf contact opnemen. Is er iets bijzonders aan de hand? Kunnen we samen zoeken naar een oplossing?

Het basisschoolteam kan enkele gesprekken voeren, geeft informatie en advies en weet de weg naar andere ondersteuning. Heeft u vragen over de opvoeding of het opgroeien van uw kind? Bel of mail gerust!

'It takes a village to raise a child'

Contactgegevens:
Laura Romp