Home > Jubileum juf De Ruiter

Jubileum juf De Ruiter

15 april 2021

Vorige week vrijdag hebben we het jubileum van juf De Ruiter gevierd. Het was een leuke morgen waar iedereen met juf De Ruiter heeft meegenoten. Het is fijn om iemand weer eens in het zonnetje te zetten. Na de ontvangst met een lied ging de juf de klassen langs om opdrachten uit te voeren om haar cadeau te 'verdienen'.

We hebben in de pauze genoten van heerlijk gebak en tussen de middag van een stevige lunch.
De leerlingen kregen allemaal een broodje hamburger. Dat ging er ook wel in.

We kunnen terugkijken op een gezellige morgen.

Bedankje juf De Ruiter
Jongens en meisjes, ouders en collega's,

Wat heb ik afgelopen vrijdag een leuk feest gehad. Toneelstukjes, taart versieren, touwtje springen en nog veel meer opdrachten hadden jullie voor mij bedacht. Ik verdiende daar steeds een letter mee. Ik had de letters e r p z al verdiend. In groep 7/8 kwam daar een l bij en werd de p omgedraaid naar een d. Later in groep 3/4 na een letterpuzzel opgelost te hebben kreeg ik nog de letter o. Toen wist ik waar het cadeau verstopt was. Een super mooie vaas met zijde bloemen. Toen ik thuis kwam lag de mat, net als de dag ervoor, vol met kaarten. Nog steeds komen er elke dag een paar! Dat was een leuke verrassing.

Bedankt voor alles ik heb genoten!

Groetjes juf de Ruiter