Home > Aandachtspunten locatie Barneveld

Aandachtspunten locatie Barneveld

13 juli 2021

Fietsenstalling
Voor de leerlingen is er een 'fietsenstalling' gemaakt. Aan de zijkant van het gebouw waar u komt via het parkeerterrein van de AH kunnen de leerlingen langs de slagboom het terrein op. Dezelfde regel als in Lunteren geldt hier: Je loopt naast je fiets op het plein vanaf de slagboom. Uiteraard is dat ook de regel bij het verlaten van het plein: Je loopt naast je fiets. Pas na de slagboom mag je op je fiets stappen.

Rechts van de ingang zijn met bouwhekken fietsparkeervakken gemaakt. In ieder vak is met bordjes aangegeven welke groepen waar mogen parkeren. Als iedereen daar zijn fiets netjes neerzet, blijft het een geordend geheel.

Parkeerzaken
Het parkeren bij de locatie in Barneveld vraagt nog de nodige aandacht. We hebben vandaag een gesprek gepland staan met de bedrijfsleider van Albert Heijn. Het zou mooi zijn als we op het parkeerterrein kort kunnen parkeren om de kinderen naar school te brengen. 's Morgens gaat het betalen pas in om 9.00 uur, dan is dat geen probleem. 's Middags is dat echter anders. We zoeken naar een goede oplossing, ook met de gemeente Barneveld. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

We raden u aan zoveel mogelijk op de fiets te komen. Ook woensdag met de open morgen is dat wel handig. Komt u met de auto en parkeert u bij Albert Heijn, denkt u dan om een parkeerkaartje.