Home > Verkeer rond de school

Verkeer rond de school

6 april 2024

Parkeren fietsen
Fijn om te merken dat u gehoor hebt gegeven aan de oproep voor het parkeren van de fietsen en bakfietsen aan de zijkant van het schoolgebouw (langs de gevel aan de wegkant). Wilt u het schuifhek aan de zijkant van school gebruiken om het plein op te gaan en weer te verlaten? Dan is er geen fietsverkeer via het parkeerterrein. Dat bevordert de veiligheid. Het is handig om te parkeren in de lengterichting van het gebouw. U kunt vervolgens uw kind ophalen bij het uitgangshek van school.

Voor ouders die met de auto komen, vinden we het prettig als u uw kind ophaalt bij het hek. Kinderen lopen dan niet zonder begeleiding het parkeerterrein op. Dank voor de medewerking. Met elkaar kunnen we zo de veiligheid bevorderen.

Rijrichting parkeerplaats
Om de veiligheid op het parkeerterrein te bevorderen hanteren we eenrichtingsverkeer. Het is goed om daar op te letten. U kunt het parkeerterrein oprijden bij de inrit die het dichtst bij school is. Het parkeerterrein wordt verlaten aan de andere zijde. Wilt u er ook op letten om goed naast elkaar te parkeren? Dan passen er meer auto's op het terrein. Alvast dank voor uw medewerking.