Home > Schoolplein

Schoolplein

25 augustus 2022

Wat is er enorm veel werk verzet, ook afgelopen maandag en dinsdagavond. We zijn een heel eind gekomen met de aanleg van het plein. Volgende maandag hopen we de het karwei af te maken. Hulp is daarbij zeker welkom. Alle vaders die geholpen hebben verdienen wel een grote pluim. Heel mooi dat we zo met elkaar dit voor elkaar gekregen hebben.

Inmiddels is het parkeerterrein ook weer vrij van bouwmaterialen. Zo hebben we in ieder geval weer meer parkeergelegenheid. De gemeente Ede is ook voortvarend te werk gegaan met de straat langs school. Dat ligt er ook weer keurig bij.

De kinderen zoeken ook hun weg nog op het plein, maar er valt wel wat te spelen. Als straks alles klaar is, zal dat helemaal wel goed komen. Voor de groepen 3 tot en met 8 kan er voor de school gespeeld worden en ook op het gedeelte aan de wegzijde. Er komt nog een streep aan het einde van de gymzaal. Tot zover mag er gespeeld worden. Genoeg ruimte dus voor iedereen.