Home > Afscheid groep 8

Afscheid groep 8

7 juli 2023

Afgelopen dinsdag hebben we afscheid genomen van groep 8. Het was een mooie avond. Juf Moree vertelde een Bijbelverhaal over de intocht van het volk Israël in het beloofde land. Na de oversteek van de rivier de Jordaan richtten zij een gedenkteken op ter herinnering aan dit wonder. Zo kunnen ook wij herinneringen vasthouden. Herinneringen aan school, maar boven al aan de Bijbelvertellingen, aan het Woord van God. Vandaar ook het afscheidscadeau. Alle kinderen hebben een Bijbel gekregen van het bestuur. Deze werd overhandigd door de voorzitter van het bestuur, de heer D. van Beek. Een mooi cadeau dat van levensbelang is. De kinderen hebben een mooi lied gezongen en werden ook toegezongen door de leerkrachten. Vervolgens hebben we nog foto’s bekeken van al die jaren dat deze kinderen op school zaten. Dat riep wel de nodige hilariteit op. Na de pauze was er een quiz voor de leerkrachten. Ze moesten raden welke leerling van groep 8 op de foto stond die langzaam in beeld kwam. Heel leuk gedaan!

Aan het einde van de avond werd het afscheidscadeau onthuld op het kleuterplein. Het is ook een soort gedenkteken aan deze groep 8. In het najaar wordt daar nog een boom bij geplant. Hartelijk dank hiervoor. Dat is een welkome aanvulling op het plein. We kunnen terugzien op mooie jaren met deze leerlingen en wensen hen Gods zegen toe voor de toekomst.