Home > Verkiezingen

Verkiezingen

10 juli 2024

Vorige week vrijdag vonden de verkiezingen van school plaats. De leerlingen van groep 8 hebben hun best gedaan om zoveel mogelijk kiezers aan zich te binden. Na de presentaties en het debat hebben we allemaal genoten van het lekkers op de verkiezingsmarkt. Daarna kon er gestemd worden. Hieronder vindt u de uitslag van de verkiezingen:

ETVR HBVR TVR IHE TROS WMRL
14 20 12 6 37 19

De partij TROS (Toon Respect Op School) kwam als beste uit de bus. Zij wonnen onder aanvoering van Laura Kok overtuigend met 37 stemmen. Gisteren hebben we om de tafel gezeten om te zien welke punten er uitgevoerd kunnen worden. We zijn tot drie punten gekomen die we gaan realiseren.

1. Spiegels in de wc van de groepen 6, 7 en 8
  2. Baskets in het Pannaveld
  3. Volgend jaar een bakwedstrijd voor leerlingen van groep 7 en 8

Het was weer een leuke happening waar we allemaal van genoten hebben en het was nog leerzaam ook. Dit past uitstekend bij Burgerschap en bewustwording van het democratisch proces.