Home > Verkeersouder en Verkeersexamen

Verkeersouder en Verkeersexamen

23 mei 2024

Het is al enige tijd geleden dat we om een verkeersouder hebben gevraagd. We hebben toen Hans Knapen bereid gevonden voor deze taak. Waarvoor onze dank. We hebben samen al eens gekeken naar de verkeerssituatie bij school. We hebben het toen gehad over het parkeren van de fietsen en bakfietsen langs de school in plaats van op het parkeerterrein. In de klankbordgroep van school is dat ook aangedragen. De meeste ouders houden zich inmiddels ook aan die afspraak. Het is wel goed dit nog even onder de aandacht te brengen. Het parkeerterrein willen we vrijhouden van fietsen.

Hans Knapen heeft nu ook de taak opgepakt om zaken te regelen voor het komende praktijk verkeersexamen voor de groepen 7 en 8. Hieronder vindt u een oproep om te komen assisteren bij het examen. Zonder hulp van ouders gaat het niet lukken om dit te regelen.

Beste ouders,

Het schiet alweer op! Het verkeersexamen voor groep 7 en 8 komt eraan. Wij willen hieraan meedoen maar dit redden wij nooit zonder uw hulp.

Wij zoeken .... ouders om ons die dag (vrijdag 7 juni) te helpen. Hieronder linkjes naar aanvullende informatie:

Voor aanmeldingen: hansknapen@outlook.com.