Home > Agenda > Huwelijk juf Simon

Huwelijk juf Simon

14 juni 2024

Vrijdag a.s. trouwt juf Simon met Henri Otten. We wensen het bruidspaar alvast een mooie dag toe en Gods zegen voor hun huwelijk. Vrijdagmorgen komt de juf en haar a.s. man op school. De kinderen worden om 8.30 uur op school verwacht. Bij droog weer gaan we buiten staan met versierde bogen. Als het regent, en dat is helaas wel de weersverwachting, gaan we om 9.30 uur naar binnen. Bij binnenkomst gaan we hetzelfde te werk als bij een weekopening. De kinderen gaan naar hun klas en komen daarna met hun stoel naar de hal. Juf Simon werkt ook op een BSO. De kinderen van de BSO komen ook naar onze school om het feest mee te vieren. De juf zal om ongeveer 8.45 uur aankomen bij school en om 9.15 uur weer vertrekken. Het wordt vast een leuke bijeenkomst met elkaar.