Home > Vervoerscommissie

Vervoerscommissie

25 juni 2021

De ouders die op 1 juni jongstleden op de inventarisatieavond van de vervoerscommissie zijn geweest, of achteraf hebben aangegeven graag geïnformeerd te willen blijven, zijn recentelijk individueel per schrijven geïnformeerd. De vervoerscommissie heeft onderzoek gedaan naar de optie van centraal busvervoer vanuit de Ruitenbeekschool naar de tijdelijke locatie in Barneveld.

Geconcludeerd moetworden dat dit geen haalbare kaart is. Helaas blijkt de gemeente dit vervoer niet te willen faciliteren en zijn er ook geen andere subsidies beschikbaar. De kosten die bij de ouders zouden komen te liggen zijn dermate hoog dat wij deze optie niet als haalbaar achten.

Ouders wordt gevraagd zoveel mogelijk een eigen oplossing te vinden voor het vervoer, en/óf zoveel mogelijk met elkaar te gaan samen rijden (carpoolen). Voor de ouders die hierbij tegen problemen aanlopen, of nog zoekende zijn naar een "vervoersmaatje", organiseert de vervoerscommissie een tweede avond, op maandagavond 5 juli 2021, om 19:30, op school. Wilt u hier gebruik van maken dan vragen wij u zich vooraf aan te melden via secretaris@ruitenbeekschool.nl. Geeft u bij uw aanmelding vast aan wat voor uw situatie aan de orde is.

Heeft u nog andere vragen / opmerkingen, stuurt u ons dan gerust een mailtje naar bovengenoemd adres.
Met vriendelijke groet,
De Vervoerscommissie