Home > Autopuzzeltocht

Autopuzzeltocht

3 februari 2022

Wat was het een fantastische avond afgelopen vrijdag, hopelijk hebben jullie dat ook zo ervaren! Wij willen jullie hiervoor hartelijk bedanken! Ook de sponsoren willen we hierbij bedanken! Zoveel inzet, het was overweldigend! De totale opbrengst voor ons nieuwe schoolplein is dan ook: €1485,- echt fantastisch!

Ondertussen is bekend wie er gewonnen heeft! Fam. Borgers voor het mooist versierde huis/terrein en fam. Kieft voor de juiste oplossing! Jullie prijs komt jullie kant op!

We willen de moeders van het actiecomité heel hartelijk danken voor hun enorme inzet voor deze actie. Wat een werk hebben ze verzet. Op het laatste moment moest er nog van alles gewijzigd worden omdat op sommige adressen geen verkeer over het erf mocht in verband met de uitgebroken vogelgriep. Maar ze hebben het prima aangepast zodat alles vlekkeloos is verlopen. Een geweldige prestatie.

Kleurplaten
De kinderen die meededen aan de auto-puzzelrit hebben onderweg een mooie kleurplaat gekregen. Op de plaat staat de nieuwe school getekend. Leerlingen van school die de kleurplaat niet hebben gekregen, kunnen er op school nog een vragen bij de leerkracht. Er zijn vier categorieën waarin een prijs te winnen valt:
1-3 jaar
4-6 jaar
7-9 jaar
10-12 jaar

Je hebt nog een poosje de tijd om er wat moois van te maken. Je kunt de kleurplaat uiterlijk 1 maart inleveren op school. Een deskundige jury zal zich buigen over de inzendingen en de winnaars doorgeven aan het actiecomité. We zijn heel benieuwd naar de inzendingen.