Home > Leerlingen aanmelden

Leerlingen aanmelden

27 januari 2024

Het aantal aanmeldingen dat binnenkomt is hoger dan we ooit gehad hebben. We verzoeken daarom alle ouders dringend om tijdig uw kind aan te melden. Het liefst zien we dat kinderen die vier jaar worden in 2025 en 2026 al aangemeld worden. Hierdoor krijgen we een beter beeld van de aantallen te verwachten leerlingen.

Kinderen van gezinnen die onze school bezoeken, hebben voorrang bij plaatsing. Bij nieuwe gezinnen kijken we of er nog ruimte over is in de groep.

Daarom is het voor ons nuttig om te weten wat we kunnen verwachten vanuit de gezinnen die nu de school bezoeken. U kunt een aanmeldingsformulier downloaden van de website of op school een formulier vragen. We danken u alvast voor de medewerking.