Home > Afscheid juf Hazeleger

22 december 2022

Afgelopen dinsdag hebben we afscheid genomen van juf Hazeleger. Het was een mooie dag. Juf Hazeleger en haar man kwamen met de mooie Tesla van de familie Van Huigenbos op school. Bij binnenkomst werd de juf toegezongen door alle kinderen in de hal van school.

Afscheid juf Hazeleger

Na een lunch begonnen we met het middagprogramma. Er was een zandkunstenares uitgenodigd. Eerst was de onderbouw aan de beurt en daarna de bovenbouw.

Afscheid juf Hazeleger

De bovenbouwgroepen hebben ook nog leuke activiteiten gedaan voor de juf en daarna kreeg ze haar cadeaus. Na schooltijd was er gelegenheid om de juf een hand te geven en te bedanken. Daarna hadden we een gezellig etentje met elkaar.

Afscheid juf Hazeleger

Twee dochters van de juf en hun echtgenoten waren ook van de partij. De derde dochter was helaas ziek en kon er niet bij zijn. We kunnen terugkijken op een mooi afscheid en we wensen de juf Gods zegen toe voor haar verdere levensweg.