Home > Aanmelden BSO

Aanmelden BSO

9 juni 2023

U kunt nog aanmelden voor de BSO. Via onderstaande knop komt u bij het aanmeldformulier. In een bijlage bij dit nieuwsbericht treft u een overzicht aan met de voorwaarden voor deelname aan de BSO. We zijn voornemens om na de zomervakantie te starten met de BSO.

Plaatsing van uw kind op de BSO is afhankelijk van de volgorde van binnenkomst van uw aanmelding, het correct invullen van het formulier en het aantal plaatsen dat beschikbaar is op de BSO. U ontvangt na aanmelding bericht of uw kind(eren) geplaatst kan/kunnen worden. We hopen in de behoefte te kunnen voorzien en zijn benieuwd naar het aantal aanmeldingen. Op alle dagen is er nog plaats voor extra leerlingen. Het is voor ons wel fijn om tijdig te weten hoeveel kinderen er komen. Wacht u daarom niet te lang met aanmelden.

Aanmelding BSO