Home > Voorlichtingsavond groep 3

Voorlichtingsavond groep 3

19 september 2024

Afgelopen maandagavond was er een voorlichtingsavond voor ouders van leerlingen in groep 3. Fijn dat er zoveel belangstelling was voor deze avond. Het is goed om als ouders interesse te tonen en op de hoogte te zijn van het onderwijs in groep 3 en dan met name het Leesonderwijs.

We werken al een tijdje niet meer met Aap Noot Mies. Dat is iets uit een ver verleden. De inzichten zijn in de loop der jaren wel wat gewijzigd en de manier van leren lezen is veel aantrekkelijker geworden. Kinderen leren nu ook sneller lezen dan vroeger door nieuwe inzichten in de didactiek. Juf Dijs heeft het allemaal uit de doeken gedaan zodat u daarvan op de hoogte bent en meer inzicht hebt gekregen in de werkwijze. Hartelijk dank voor uw belangstelling.